Nepieciešama palīdzība?

Klientu atbalsts

Sazinieties ar mūsu konsultantu komandu, zvanot uz operatoru centru, nosūtot ziņu e-pastā, vai aizpildot pieteikumu mūsu mājaslapā.

Klientu atbalsta darba laiks

  • Pirmdiena – Piektdiena: no 09:00 līdz 17:00
  • Sestdiena: no 09:00 līdz 15:00

    Atrodi atbildes uz biežākajiem jautājumiem

    Biežāk uzdotie jautājumi

    Kāda ir minimālā pasūtījuma summa?

    Minimālā pasūtījuma summa nav ierobežota. Tomēr ņemiet vērā, ka piegāde virs 35,00 € ir bezmaksas.

    Kā varu veikt apmaksu par pasūtījumu?

    Maksājumu par pasūtītajām precēm un piegādi var veikt:

    • Ar norēķinu karti / internetbanku.
    • Veicot samaksu skaidrā naudā / ar norēķinu karti, saņemot pasūtījumu.
    • Izmantojot interneta veikalā pieejamā maciņa bilanci.

    Pasūtījumiem no 100,00 € tiek piemērota -5% atlaide.

    Kādēļ nevaru veikt pasūtījumu uz savu adresi?

    Ja, ievadot piegādes adresi, nav iespējams tādu izvēlēties no saraksta, uz doto brīdi mūsu veikals piegādi tur nepiedāvā.

    Vai ir iespējams mainīt piegādes adresi pēc pasūtījuma veikšanas?

    Ja vēlaties mainīt piegādes adresi pēc pasūtījuma veikšanas, zvaniet mūsu konsultantiem +371 67 472 447.

    Vai iespējams saņemt pasūtījumu tajā pašā dienā?

    Pasūtot darba dienās līdz plkst. 16:00, piegāde notiks nākošajā dienā. Pasūtot darba dienās (izņemot piektdienās) pēc plkst. 16:00, piegāde notiks aiznākošajā dienā.

    Pēc pasūtījuma saņemšanas ar jums sazināsies mūsu konsultanti, lai saskaņotu piegādes dienu un laiku.

    Ko darīt, ja nav piegādāti visi manis pasūtītie produkti?

    Mēdz gadīties, ka kāda prece ir beigusies noliktavā. Tādos gadījumos trūkstošā prece tiek piegādāta nākamajā dienā vai, sazinoties ar jums, jums ērtā laikā.

    Vai varu pievienot papildus produktus pēc pasūtījuma veikšanas?

    Ja vēlaties pievienot papildu produktus pēc pasūtījuma veikšanas, zvaniet mūsu klientu konsultantiem +371 67 472 447.

    Kā varu atgriezt pasūtīto preci?

    Pircējs ir tiesīgs 14 dienu laikā no pasūtīto preču saņemšanas brīža vienpusēji atteikties no līguma. Pircēja pienākums ir informēt par atteikumu, brīvā formā nosūtot paziņojumu par atteikumu uz e-pasta adresi [email protected].

    Vai varu saņemt pasūtījumu noliktavā Buļļu ielā 45, Rīgā?

    Jā. Pasūtītās preces var bez maksas saņemt mūsu noliktavā. Apmaksu iespējams veikt tiešsaistē – ar norēķinu karti, internetbanku vai e-veikala maciņa bilanci, kā arī uz vietas saņemot pasūtījumu – skaidrā naudā vai ar maksājumu karti.

    Noformējot pasūtījumu e-veikalā, izvēlieties opciju Saņemšana klātienē. Kad pasūtījums būs nokomplektēts un gatavs izņemšanai, mūsu konsultanti sazināsies ar jums, un jūs saņemsiet apstiprinājuma e-pastu ar turpmāko informāciju.